gu
door guzzigerard Jul 16, 2012 om 20:18
Computers & telefonie

Aldi talk mobiel internet

Onlangs heb ik bij de Aldi een Medion mobile simkaartje gekocht en een 250 MB maandbundel geactiveerd.
deze was na drie dagen op...
Vervolgens dan maar een 750 MB maandbundel geactiveerd.
Deze was na een week op...
Hier kreeg ik toch de indruk dat de mb's met de vork worden afgeschreven.
Ik heb geen grote bestanden gedownload of video's bekeken, ook automatische updates is uitgeschakeld.
Ik maak ook in het buitenland veel gebruik van prepaid internet, en merk dat in Hongarije (pannon/telenor) ook met de vork geschreven wordt.
Het is in het buitenland trouwens ook heel veel goedkoper.

Maar het ergste volgt nog;
Na een sms dat mijn bundel op is waardeer ik opnieuw op en activeer een nieuwe 750 MB maandbundel.
En dan 39 minuten na de vorige sms krijg ik een nieuwe sms dat mijn bundel alweer op is.
Het is volgens mij technisch onmogelijk om in zo'n korte tijd met een mobiele internet verbinding opwaarderen , bundel activeren en 750 MB op te maken.
Twee keer heb ik een mail gestuurd naar de helpdesk van Medionmobile, maar daar wordt ik afgewimpeld.
Al met al heb ik in twee weken voor 60 € aan internet opgemaakt.
Inclusief het buiten de bundel internetten.

Mijn vraag is; hebben meer mensen dit meegemaakt en wat hier tegen te doen?

10381 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

chris74
door chris74 - Jul 17, 2012 om 09:04
564 Antwoorden / 44 Vragen
0

Ik zou maar eens onder je mobiele verbindingen kijken of je dat altijd hebt aanstaan. Volgens mij als je dat altijd hebt aan staan, dan gaan de MB's snel. Ik zou als je dat niet gebruikt dat maar uitzetten.

Ik gebruik zelf alleen mijn wifi kanaal dan heb je er ook geen problemen mee.

jo
door jorvdb - Aug 23, 2012 om 20:37
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Een vriendin gebruikt ook aldi talk vermits er bij haar thuis geen kabel kan gelegd worden. Gebruikt 1 of 2 bundels van 400Mb/maand. Haar zoontje surft elke dag 1 a 2u.
1 keer had ze hetzelfde als jij, bundel zeer snel op. Ik belde naar support waar ze me dat bevestigden. Probleem was dat ze wel haar Aldi Talk had gactiveerd (kaart van 10€) maar dat ze daarna vergeten was om er ook een databundel mee te kopen.
Ik zou eens bellen naar support was zeer ok.
je moet normaal ook bevestiging krijgen via SMS als de activatie gelukt is. Ik zou na activatie ook nog eens checken hoeveel dat je nog over hebt (na activatie moet dat uiteraard 750 MB zijn).

an
door ankara - Apr 5, 2014 om 23:02
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste guzzigerard

Tja, ben ook regelmatig slachtoffer van beltegoeden die niet kloppen. Maar niet gevreesd. Hier komt binnenkort een einde aan. Heb het ministerie verzocht om drastische maatregelen te nemen tegen het stelen van bel en internet tegoeden. Dit is dan ook de reden, dat ik ook geen internetbundel heb aange-schaft bij Aldi Talk. Ik heb inmiddels vernomen van de Tweede Kamer Der Staten Generaal, dat het verzoekschrift inmiddels is meegenomen in hun vergadering. Ik heb nog geen antwoord gehad van de Tweede Kamer Der Staten Generaal. Dus nog even wachten mobiele gebruikers.

tijger1
door tijger1 - Apr 5, 2014 om 23:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Nog even en dan zitten ze allemaal in het cachot. Dat zal ze leren die boeven.

diumenge
door diumenge - Apr 6, 2014 om 07:30
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

[quote=ankara schreef op zaterdag 5 apr 2014, 23:02]Beste guzzigerard

Tja, ben ook regelmatig slachtoffer van beltegoeden die niet kloppen. Maar niet gevreesd. Hier komt binnenkort een einde aan. Heb het ministerie verzocht om drastische maatregelen te nemen tegen het stelen van bel en internet tegoeden. Dit is dan ook de reden, dat ik ook geen internetbundel heb aange-schaft bij Aldi Talk. Ik heb inmiddels vernomen van de Tweede Kamer Der Staten Generaal, dat het verzoekschrift inmiddels is meegenomen in hun vergadering. Ik heb nog geen antwoord gehad van de Tweede Kamer Der Staten Generaal. Dus nog even wachten mobiele gebruikers. Zo zo, goed bezig. Je hebt hét ministerie verzocht om drastische maatregelen te nemen. Dit komt vast goed nu.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Ki
Kim92 - May 13, 2024 om 19:41
Vakantie & reizen
Misleid bij hotel boeking

Misleid bij hotel boeking

Vanavond wilde ik een hotel boeken op Ameland, één overnachting op 28 juni. Mij werd een prijs geboden van €116,50 (dit lijkt overigens een aanbieding te zijn omdat een prijs van €176,50 is doorgehaald). Als ik de boeking wil afronden is de totaal prijs ineens €191,50 geworden zonder dat wordt uitgelegd waar de verhoging van €75 vandaan komt. Kan dit zomaar? Dit is misleidend. 
Ver ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer