Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

traporgel
traporgel - 30-07-2012 14:14:32
Geldzaken & Recht

Slechte artikelen door Kassa

http://kassa.vara.nl/actueel/consumentennieuws/artikel/nieuws/forse-verschillen-in-kosten-geldopname-buitenland/

zou het tot de mogelijkheden behoren dat ook medewerkers van een consumenten rubriek hun artikelen schrijven gericht op de 'gewone consument' ?

ik lees het artikel en je schrikt van de kosten van geld opnemen in het buitenland.

voor de consument lijkt het mij belangrijk dat pinnen in europa gratis is. en dat voor wie toch zo nodig geld wil opnmen met de creditcard moeten rekenen met soms forse kosten.

nu weet ik ook wel dat veel mensen de creditcard als status symbool hebben.

het artikel was meer waardevol geweest als het begonnen was met de belangrijkste mededeling: pinnen is gratis. en wie graag betaald om zijn eigen geld te kunnen opnemen, die mensen moeten een creditcard nemen.

kortom, een misser van de betreffende redacteur. maar die leest dit bericht toch niet. hij heeft al een creditcard als goedbetaalde medewerker van de rooie haan :-)