Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
lanzenk - 18-02-2013 18:12:42
Geldzaken & Recht

Bol.com incompetent of poging "oplichting"?

13/2 heb ik bij bol met cadeaubonnen en bijbetaling een bestelling gedaan.
na de bestelling en betaling kreeg ik deze keer geen bevestiging en volgens mijn account geen bestelling gedaan, dus direct een mail gestuurd hoe het zit.
tot op heden heb ik nog geen cadeaubonnen teruggehad en geen geld (geld zou nog kunnen morgen). ze wisten me wel precies te e-mailen welke cadeaubonnen het zijn.
om het kort te houden, ze hebben intussen alle bewijzen d.m.v. schermprinten dat ik geen cadeaubonnen terug heb en de gegevens van de betaling (ideal).
ik heb intussen wat standaard e-mails gehad die eigenlijk suggereren dat ik gek ben en uitleggen hoe ik in mijn account kan kijken.
vandaag geen enkele reactie meer gehad dus neem ik aan dat ze me willen bestelen, op zijn minst willen ze er niets aan doen.

mijn vraag is nu heeft iemand een soortgelijke ervaring en weet die uit ervaring een beter adres waar ik dit schriftelijk neer kan leggen. ik overweeg natuurlijk aangifte te doen bij de politie maar ja.............