Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
johannes1 - 04-11-2013 20:35:10
Elektronica & TV

ZIGGO weigert kosten herstel zenders na hun werkzaamheden te vergoeden

Afgelopen week zou ziggo -meldde dit per e-mail - in de buurt werkzaamheden verrichten aan de 'lijnen'. de dag erna werkte bij mij de tv. niet meer goed. hun adviezen - i d mail genoemd - geprobeerd; mislukt. toen hun tel.nr gebeld. eerst iemand 25 min ad lijn gehad die me uiteindelijk een ander [kostbaar] tel. nr gaf; die gebeld (ca 1/2 u). 0ok hierslechts geholpen. werd gevraagd pc te starten en site op te zoeken; dát lukte, maar was absoluut de verkeerde; man aan tel. wist verder niets zinnigs. zei een montuur te laten komen. kosten €45,- p. 3/4 u. + voorrijkosten !
heb toen maar - noodgedwongen - iemand zelf ingeschakeld. totale kosten € 102,50.
ziggo - die de malheur veroorzaakt heeft, ergo responsabel - weigert nu de kosten geheel cq deels te vergoeden.
wél liet bedrijf mij 2 personen vanavond terugbedllen; dat duurde samen ca. 3/4 u !!
resultaat : nihil; werd alleen gezegd, dat ze niet betalen omdat ik iemand anders heb ingeschakeld.
had bedrijf goed gehandeld, d an had ziggo spontaan aangeboden iemand 'langs' te sturen en eea ff te verhelpen. het was toch hun oorzaak ! die toch niet financieel op mij afgewenteld kan worden.
hebt u ook zo'n aardige ervaring met ziggo ??
hoe hebt u het klaar gespeeld om ze 'over de brug ' te laten komen en zich als een normaal, eerlijke firma te gedragen ?