Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
mandykevin - 09-12-2013 10:56:24
Huishouden & Energie

Mogen de prijzen gigantische omhooggegooid worden om erna te zeggen mega korting (eigenlijk geen korting'

ik heb voor de zoveelste keer een grote aankoop gedaan bij de leenbakker en wederom pissen we gewoon weer naast de pot ! eerst hebben wij een grote aankoop van glas gordijnen gedaan bij leenbakker ongeveer 1 jaar geleden en toen was de tablet actie ook maar omdat we niet beide bestellingen op 1 factuur hadden staan konden ze niets voor ons betekenen. ook was er een heel gedoe met de gordijnen ivm advies en levering. deze zal ik u nu besparen. wij hebben 1 week geleden wederom een grote bestelling bij leenbakker gedaan voor meubels. deze meubels worden eerst in prijs omhoog gegooid waarna jullie dan klanten lokken met de zogenaamde grote kortingen. deze kortingen schelen 35 cent tot 10 euro afhankelijk van welk product.
ik vind het schandalig dat zo klanten worden getrokken terwijl er eigenlijk geen sprake is van mega korting en dat we er nu weer naast pissen met de tablet. je zou een tablet krijgen bij een besteding van 1000 euro en ons bestede bedrag bij leenbakker was 1486,89 euro. tussen deze 2 acties zitten 8 dagen tussen.

kan ik hier mee verder gaan bij leenbakker ? of zou dit onbezonnen werk zijn ?
graag had ik jullie advies.