Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ju
juano - 09-03-2015 19:52:00
Huishouden & Energie

Geen coulance van IKEA te verwachten.

Mijn bericht aan ikea:
vorige maand was ik aan uw retourbalie om 2 onderlegbladen 'skrutt' te ruilen voor goede exemplaren. van de 3 gekochte bladen waren 2 stuks langs de randen gaan golven en daardoor onbruikbaar geworden. de ikea reactie was klip en klaar, geen aankoopbon, dan niet ruilen. mijn verweer dat ik van kleine aankopen geen bon bewaar zette geen zoden aan de dijk. onverbiddelijk was ze de ikea dame, ze erkende de foute levering maar zonder bon niet ruilen. gisteren probeerden we het weer, om 16.15uur bij marcel op de keukenafdeling. ook hij was onverbiddelijk, geen bon dan wordt het foute product niet vervangen. in feite betekent dit dat ikea producten met een prijs van zeg 15 tot 20 euro niet gegarandeerd zijn. want wie bewaart er nou bonnen van die artikelen. wij geven het op na 2 maal proberen bij ikea. dit lijkt ons nu echt een geval voor de belbus van vara kassa>. we overwegen het serieus.

ikea heeft vandaag via mail laten weten dat zonder het bonnetje het ondeugdelijke artikel niet vervangen zal worden. niet te bevatten, ikea herkent het gekochte artikel, erkent de fout in het artikel maar eist dat het bonnetje van € 4,95 getoond moet worden anders wordt niet tot vervanging van het onbruikbare artikel overgegaan. pas dus op met aankopen bij ikea, bewaar elk onbenullig bonnetje of koop elders. bij blokker had ik jaren geleden een klantvriendelijker ervaring.