Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jahilo - 24-10-2015 17:04:04
Elektronica & TV

geen defect gevonden. Moet ik nu betalen?

1,5 jaar na aanschaf van een nieuwe keuken incl apparatuur werd mijn combi oven niet meer warm. het duurde steeds langer ong 40 min om de 160 graden te halen. de verkoper gebeld en ik werd doorverwezen naar aeg.
probleem telefonisch uitgelegd en monteur is geweest. hij heeft de stekker er uit gehaald en de oven van de kant gehaald zodat hij er beter bij kon. daarna de boel doorgemeten en tot mijn grote verbazing niets gevonden. sinds die tijd doet de oven het weer goed! alleen is het geluidssignaal veel zachter. ik heb een factuur ontvangen van 125 euro maar die weiger ik te betalen omdat de over niet goed was voordat de monteur kwam en het nog ruimschoots binnen de garantietijd valt. aeg zegt dat er geen gebreken zijn geconstateerd en dat ik daarom moet betalen. kan het zo zijn dat door de oven te verplaatsen het probleem is opgelost? heeft er iemand advies? wel/niet betalen?


met vriendelijke groet
jose