Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
nietbelsimpel - 11-12-2015 18:51:17
Computers & Telefonie

Belsimpel horror abonnement


ik heb een iphone 6 gekocht plus abo, het toestel deed het meteen al niet, moederbord stuk na de eerste update.


meteen teruggestuurd, binnen bedenktermijn (8 dagen) en zowel de telefoon als abo opgezegd.


kan niet, er zitten microscopische krassen op het toestel, dus u moet 10% van de waarde betalen!


dude die foon is dood! krassen of niet, je hebt er niks meer aan, kapot, dood keduk! nope, betalen of abonnement houden.


nu hebben ze ok mijn huidige abonnement opgezegd, en dat houden ze plus mijn oude nummer gegijzeld. ongelooflijk. wat kan ik hier aan doen?!