Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ke
KevinFerwerda - 29-01-2016 22:39:53
Elektronica & TV

Leveringsprobleem Ziggo

Ik heb nu bijna 3 weken geleden een bestelling geplaatst bij ziggo. er werd mij beloofd dat het pakket er binnen 4-7 dagen zou zijn. de vrijdag erna krijg ik een mail dat het pakket er 1-7 dagen later zou zijn. ondertussen ben ik 3 weken verder (na bestellen) en heb nog steeds geen internet en tv in huis. ik heb al een aantal keer gebeld naar ziggo, en krijg steeds iets anders te horen. de een zegt dat ik moet afwachten, weer een ander belt naar verschillende afdelingen en kan dan nog niks vertellen en de volgende zegt weer dat het pakket verstuurd is en dat het er binnen een paar dagen is (laatste geval was 4 dagen geleden en heb nog steeds niks). zijn er neer mensen die deze ervaring delen of al lang wachten op hun installatie pakket?