Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
daehanminguk - 04-02-2016 18:57:55
Elektronica & TV

Google chromecast werkt niet

Ik heb bij coolblue een chromecast 2 besteld. eenmaal bezorgd werkt de chromecast niet goed. ik heb het probleem eerst geprobeerd op te lossen met coolblue, kpn en het productforum van google maar dat leverde niks op. de tevredenheidsgarantie is inmiddels ook verlopen. 

coolblue zegt dat er meerdere klanten zijn met hetzelfde probleem maar geen oplossing te hebben. "ik moet maar wachten op een update". dat kan lang wachten worden. een zoekopdracht in google met dit onderwerp levert resultaten op die dateren uit begin 2014. google is onbenaderbaar. ik heb coolblue gevraagd om contactgegevens van google zodat ik met google naar een oplossing kan zoeken maar die heeft coolblue niet. 

ik kom dus niet verder. mijn vraag is of een consument zo afgescheept mag worden met een product dat niet goed werkt? ik vraag mij verder af of coolblue zich niet meer hoort in te spannen om mijn product werkende te krijgen?

alvast bedankt voor jullie reacties.