Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gamerking1611
gamerking1611 - 06-02-2016 21:16:19
Computers & Telefonie

Media Markt morgen in huis

Na heel wat gedoe over mijn oude monitor, kon ik mijn geld terug krijgen. maar ik maakte de domme fout om weer bij media markt te bestellen. om 7 uur 's avonds op 4 februari heb ik een asus laptop besteld en heb de volgende dag vrij gevraagd om mijn bestelling te ontvangen. maar de volgende dag had ik niets ontvangen. de dag daarna ben ik naar de lokale media markt gegaan en gevraagd waar mijn monitor bleef. omdat media markt geen intern nummer voor de webshop heeft, zat ik 30 minuten lang met een aardige medewerker te wachten aan de telefoon. maar na ongeveer 35 minuten werd het gesprek verbroken, terwijl ik in de wachtrij stond. samen de medewerker hebben wij een ticket gemaakt, maar die zou zowiezo niet beantwoord worden binnen 5 werkdagen.

wat nu?