Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Er
ErikC - 08-02-2016 12:18:24
Computers & Telefonie

KPN Experiabox met 5Ghz

De kpn levert bij nieuwe klanten tegenwoordig een expriabox met 5ghz ondersteuning, ookwel de v10 genaamd.
nou wil ik, als trouwe klant van het eerste uur, ook van deze mogelijkheid gebruik maken. veel van mijn apparaten ondersteunen deze frequentie.
via @kpnwebcare contact gezocht om dit aan te kaarten. helaas konden ze niet mij een nieuwe experiabox toesturen die mij deze 5ghz functionalitiet biedt, wel kon ik een versterker aanschaffen a €80 die dit faciliteert.
op de vraag wat het verschil is in klanten die deze v10 wel hebben en mijzelf en die hetzelfde abonnement hebben, was het antwoord: niets.

waarom moet ik dan toch €80 betalen en mijn mede abonnees niet voor deze functionaliteit? ik vind dit erg onredelijk.