Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Yv
Yvonnejohanna - 08-02-2016 22:10:46
Garantie & Verzekeringen

HUISARTSENPOST NIET W.A. VERZEKERD

Bij een bezoek aan mijn vrouw door een arts van de huisartsenpost is er aan mijn inboedel schade onstaan. kapotte glazen tafel en glazen windlichten. volgens de bezoekende arts geen probleem, want ( citaat ) "wij zijn hiervoor verzekerd."
na ettelijke telefoontjes,niet beantwoorde voice-mail berichten en brieven met aansprakelijkheids stelling, de laatste d.d. 22 januari 2016 met 2 weken afhandelingstermijn, nog steeds niets afgehandeld of reactie op laatste brief.
op het per mail insturen van een ingevuld klachtenformulier is schriftelijk geantwoord: önze organisatie streeft er naar zorg van goede kwaliteit te leveren en leert graag uit ervaringen om steeds weer te verbeteren."
de huisartsenpost stelt dat de persoon die met de huisarts mee is gekomen, niet bij hen in dienst is, en niet door hen of via hen w.a. verzekerd is. als ik een arts vraag om op huisbezoek te komen, mag ik er van uit gaan dat diegene die komt in dienst is van de huisartsenpost organisatie  ! als de organisatie besluit om een zzp-er in te huren om als chauffeur te fungeren is dat hun verantwoordelijkheid ! dan zijn zij ook verantwoordelijk voor het door hen ingehuurde personeel. als patient heb ik niet om een zzp-er gevraagd maar om een arts. ik heb geen verbintenis met deze ingehuurde zzp-er, maar met de huisartsenorganisatie.
wie betaald de aangerichte schade van ongeveer 1250 euro? graag uw antwoord od inschakeling van de belbus. m.vr.gr john vink