Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ik
ikkuh63 - 10-02-2016 17:22:39
Geldzaken & Recht

Postorderbedrijf OTTO

Wij wonen al 13 jaar op ons adres, gisteren ontvingen wij een sommatie van otto, of wij bedrag x onmiddelijk willen betalen. de sommatie staat op naam van een ons volkomen onbekend persoon. ik heb per mail contact opgenomen met otto, en kreeg de volgende reactie:
"volgens onze gegevens is er op 25.11.2015 een levering aangeboden van een camera.

deze hebben ze niet aan kunnen bieden en hierna is er een kaartje in de brievenbus gestopt om het op een postnl punt op te halen.


dit is opgehaald en hier is ook voor getekend voor ontvangst.


wij gaan dus een verklaring van een niet ontvangen levering sturen die wij graag ingevuld en ondertekend van u willen ontvangen.


wij gaan dan een onderzoek opstarten en dit verder uitzoeken.


mocht u onlangs pas op dit adres zijn komen wonen dan kan het inderdaad informatie zijn van de vorige bewoner en horen wij dit graag van u."

wij hebben nooit een camera besteld bij dit bedrijf, en ook nooit opgehaald bij een postnl punt. wat zijn nu onze rechten/plichten?

vast dank voor uw reactie(s)