Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pi
pieterjk - 10-02-2016 22:41:31
Auto & Vervoer

Navigatiekaarten van Toyota

Ik heb begin januari 2016 een nieuwe toyota gekocht waarin hun navigatie systeem zit. de eerste week heb ik bijna niets gereden omdat het weer nog al slecht was. toen ik hem wilde instellen op mijn huis adres klopte dat niet als je de plaats bepaling ziet dan sta ik op de oprit van de overburen.
toyota stelt dat de kaart 1x per half jaar wordt geupdate dat kan volgens miij niet kloppen want de kaartleverancier (heeft een gratis app voor anndroid) is wel nauwkeurig. ik ben er al mee bij de garage geweest en heb er met toyota per email over geklaagd zonder enig resultaat anders dan een paar smoezen.
zo komt het adres van mijn zoon niet voor (het bestaat niet) bij toyota terwijl de straat al meer dan 2 jaar bestaat, hier is lokaal een rotonde met 4 aansluiting ruim 10 jaar geleden aangelegt volgt toyota zijn het er 3. en zo kan ik nog wel even door gaan.
de meerprijs voor dit complete systeem radio / internet en navigatie is bijna 200 euro. er wordt de koper, mij dus, op geen enkele wijze gewaarschuwd voor de slechte kwaliteit van de kaarten.

mijn vraag is nu wat kan ik doen, ik wil gewoon goede up to date kaarten in het systeem.