Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ba
BasD - 12-02-2016 14:30:21
Computers & Telefonie

Bestelling Phone House wordt niet geleverd

op 1-feb-2016 heb ik de led cover zwart van de note 4 besteld bij de phone house. bij de bestelling heb ik aangegeven dat ik het hoesje in de winkel in sittard op wilde halen. vervolgens heb ik een bevestiging gekregen van de phone house en de winkel zou contact met mij opnemen. op 3 februari heb ik zelf maar contact opgenomen en gevraagd hoe het met het hoesje zat. het antwoord was dat de order niet was binnen gekomen omdat het hoesje niet in de winkel in sittard is. dat was een fout van de website. hij kon tevens niet besteld worden. ik heb tijdens het gesprek geprobeerd om het hoesje dan thuis af te laten leveren maar de site werkte niet. ik heb het geprobeerd op verschillende computers maar tevergeefs. de meneer aan de telefoon zei dat hij het hoesje wel kon bestellen maar dan moest ik 10 euro extra betalen aan de postbode. ik heb gezegd dat ik dat niet wilde. de verkoper zei verder tegen mij dat het hoesje 50 euro kostte in plaats van 22 (wat op de site staat). hij zou hier naar kijken en mij terug bellen.


op maandag 8 februari heb ik wederom gebeld en de mevrouw die mij hielp zei dat er nog niets mee gedaan was. zij heeft er toen spoed achter gezet.


vandaag (12 februari) ben ik nog steeds aan het wachten op het hoesje. ik heb al 2 keer gebeld vandaag maar na 20 minuten in de wacht per keer heb ik maar opgehangen. de derde keer kreeg ik iemand aan de telefoon. zij zei dat ze hem wel kon bestellen voor 22 euro. na een tijdje bleek dat het hoesje niet meer besteld kon worden dus ik moest of ergens anders kijken of een andere kleur pakken. ik kon wel nog naar de phone house in eindhoven want daar lag hij nog in de winkel maar dat ga ik niet doen.


kan zo’n winkel niet gewoon het hoesje over laten komen? ik wacht al 2 weken en uiteindelijk ben ik nog helemaal niks verder. hoe kan ik er dus voor zorgen dat ik het hoesje alsnog voor 22 euro krijg.


bij voorbaat dank!