Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mo
Monique5 - 14-02-2016 16:09:33
Winkels & Webshops

Geen tickets van Ticketmaster ontvangen!

van ticketmaster nog steeds geen tickets ontvangen, na betaling op 7 december 2015!


 


het is behoorlijk curieus!
na een betaling te hebben gedaan voor 'collectors' concertkaarten van rihanna plus een parkeerkaart op 7 december 2015, heb ik ze nog steeds niet ontvangen!
ten eerste waren ze een kerstkado - dat ging dus de mist in!
ten tweede zouden deze 'collectors'kaarten binnen 3 (!!) werkdagen per post worden verzonden - nou, dat is nu wel heeeeeel lang geleden!
ten derde heb ik al twee (2!) maal een email gezonden, waar je dan een tm# voor krijgt, maar nog niet eens een bevestiging van krijgt - wat voor 'zaken' zijn dat?

nu heb ik vandaag wederom een mail via het contactformulier verzonden - met nogmaals de vermelding, dat er nog steeds!! niets is ontvangen!
de frustratie ligt hoog - en wat een onzin, om contact te leggen met een 'gerenomeerde firma?' als je geen reactie krijgt op een vraag/probleem/klacht....

waarschijnlijk ben ik niet de enige nederlander die zijn concertkaarten niet ontvangt - ik zou graag willen dat kassa hierin onderzoek zou willen doen.....