Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

br
brutel - 18-02-2016 15:59:03
Computers & Telefonie

Waarom unban Habbo hotel geen Habbo's?

Er zijn meerderde habbo's verbannen uit het hotel, dit omdat ze een strafbare feit in het hotel hebben gepleegd. er komt natuurlijk wel eens voor dat ze een verkeerde persoon verbannen. helaas hebben ze mijn habbo brutel verbannen in habbo nl/be met een hele rare reden. ik heb ze gemaild en dat al 3 jaar lang maar werd telkens genegeerd of met kastje naar de muur gestuurd. nu 4 jaar later heb ik weer een e-mail gestuurd, gelukkig kreeg ik eindelijk een e-mail terug. zij vertelde mij dat mijn habbo al langer dan 6 maanden is verbannen en dat zij helaas niks meer voor mij kunnen doen. ik heb deze ban langer dan 6 maanden doordat ik continu werd genegeerd, en deze fout willen ze niet erkennen. ik moest maar een nieuw account aanmaken en daarop verder gaan spelen, dit ben ik natuurlijk niet van plan! ik heb namelijk meer dan 2000 euro besteed aan habbo, en ga niet door hun fout weer helemaal opnieuw credits kopen. 

ik heb weer mail contact gehad deze week, en weer komen ze terug met een ''automatische'' mail, hierin vertellen zij mij, dat mijn habbo meer dan 6 maanden is verbannen en dat ze er niks aan kunnen veranderen. dit pikte ik niet, dus heb ik nogmaals een e-mail bericht verstuurd, en daarin stond het volgende letterlijk in:

*kopie


we ontvangen heel graag mailtjes van jou en andere habbo´s maar jammer genoeg hebben we je al vaker antwoord gegeven met betrekking tot het probleem/de situatie waar jij over mailt. in dat antwoord hebben wij al aangegeven je niet verder te kunnen helpen en dit is nog steeds het geval. door steeds op dit probleem te moeten terugkomen verliezen we kostbare tijd die we anders aan leuke events, quests of hotelbezoekjes kunnen spenderen.


dus: als je een vraag of probleem hebt, kan je een ander ticket aanmaken. maar tickets die over hetzelfde onderwerp gaan zullen niet meer worden beantwoord. de tijd die we hierdoor winnen zullen we gebruiken om habbo nog fijner te maken. en daar winnen we allemaal bij. ook jij!



wat moet ik doen? ben ik nou opgelicht?