Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

li
liesbeth71 - 24-02-2016 13:01:51
Winkels & Webshops

Hema fotoalbum


ik heb de prachtigste fotoalbums gemaakt met de 'oude' software van hema. daar heb ik ontzettend veel tijd ingestoken maar het resultaat mocht er steeds zijn.




nu ben ik een paar maanden geleden aan een nieuw album begonnen. heb hier avonden en uren aan gewerkt. foto's geknipt (handmatig, dat gaf een heel leuk effect), verhalen toegevoegd, clipart, foto's als achtergrond, kortom bijna alles wat mogelijk was.




wat schetst mijn verbazing toen ik vandaag mijn boek wilde afmaken? bijna 80 pagina's waarin ik ziel en zaligheid heb gelegd zijn zomaar verdwenen. onwerkbaar, niet meer in te zien en niet te kopieren naar het nieuwe (overigens zeer matige) fotosoftware programma! ik heb dit m.b.v. het instructiefilmpje over de nieuwe software geprobeerd maar krijg dan absoluut niet mijn eigen indeling maar alle foto's en clip arts door elkaar.




uren en uren aan werk naar de knoppen. als ik de software opende kreeg ik altijd netjes een melding dat er een update was. en nu, zonder enige waarschuwing kan ik nooit meer mijn album afmaken. het zou toch een kleine moeite geweest zijn om een pop-up bij het openen van een album te zetten: 'u heeft nog tot ...februari de tijd om een album te maken.'




hema, bedankt!




ik kan er om huilen!




 




 na even googelen zag ik dat er met mij nog veel meer teleurgestelde mensen zijn. alle fotoalbums met alle bijzondere momenten...:weg! er is zelfs een facebookpagina genaamd: 'hema steelt fotoalbums.' dit zegt toch genoeg. dat de hema kiest voor andere software is heel erg jammer maar dat is de keuze die zij hebben gemaakt. maar na geen tot slechte communicatie (niet iedereen leest altijd de nieuwsbrief) zomaar de software stoppen en de klant niet de mogelijkheid geven om een album af te maken vind ik echt schandalig. 




ik heb de klantenservice gebeld, mails gestuurd: 'wat kunnen jullie doen voor mij als zeer teleurgestelde klant om mijn fotoalbum toch te kunnen afmaken?' het enige antwoord is: 'sorry voor het ongemak,' 'ik begrijp uw frustratie....'