Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
robin. - 25-02-2016 15:37:46
Winkels & Webshops

Via bol.com telefoon gekocht, blijkt demo toestel te zijn

Ik heb in januari een htc one m9 gekocht via bol.com. een maand later kreeg ik een mail over dat er een hele kleine kans is dat dit een demo toestel is. dit nagekeken en ja ik hem een demo toestel gekregen. nu vroegen ze mij dit toestel terug te sturen en zodra zij hem ontvangen hebben sturen ze me een nieuwe op. echter heb ik mijn simkaart kleiner moeten maken, dus deze past niet meer in mijn oude telefoon. mijn telefoon kan ik niet missen ivm werk. dit gaan ze overleggen en hier krijg ik binnen 2 dagen bericht over. maar nu is mijn vraag wat mijn rechten hierin zijn aangezien ik nu alles weer over moet zetten en opnieuw installeren, door de schuld van bol.com. dit is erg veel werk en ik heb ook nog eens een folie van 10 euro erop zitten die ik nu weg kan gooien. wat kan ik hiermee?