Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
michel.feddema - 05-04-2016 23:27:00
Elektronica & TV

Is gratis maand bij NLZiet niet misleidend?

Ik heb me een jaar geleden aangemeld bij nlziet en voel me eigenlijk een beetje opgelicht. nu ben ik misschien een beetje naief geweest, maar ik had verwacht dat ik na de gratis maand of niet meteen vast zat aan een abonnement, of dat ik op zijn minst nog iets van communicatie zou ontvangen.

ik heb me op 28-3-2015 aangemeld en heb na een bevestigingsmail over mijn mailadres op 23-4-2015 geen enkele communicatie meer gehad en heb ook nooit gebruik gemaakt van de dienst. er is inmiddels wel een jaar lang 7.95 per maand afgeschreven. omdat de referentie stichting derdengelden is, heb ik niet meteen de link gelegd. gelukkig vandaag het abonnement opgezegd.

eigenlijk vind ik deze gang van zaken niet meer van deze tijd, hetzelfde heb ik onlangs bij ziggo meegemaakt met een gratis abonnement van hbo. er werd mij verteld aan de telefoon dat bij het omzetten van mijn abonnement naar horizon tv ik gratis 3 maanden hbo zou ontvangen, dit zou automatisch stoppen, uiteraard was dit ook hier niet het geval. hier ben ik gelukkig snel achter gekomen en heb het meteen na de 4de maand opgezegd.

dus toch maar alert blijven in de toekomst voor deze handige trucs?

g michel feddema