Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
franc. - 27-04-2016 10:22:18
Computers & Telefonie

Online.nl

Onlangs werd mijn internetsnelheid verhoogd. keurig aangemeld, zou max. 1 uur duren! na 4 uur geduldig wachten online.nl gebeld; komt over 6uur, oh nee, kan  dagen duren; een zeer arrogante en vakonbekwame medewerker zat mij ook nog eens af te zeiken. heb 4 (!) dagen meermaals gebeld, niets! en zat al die dagen dus zonder internet! steeds met leugens zoet gehouden, niemand herkende de waarheid, pas per toeval een andere afdeling gebeld (na 5 dg.), en deze mijnheer ontdekte dat mijn aansluiting al dagen was opgelevert, maar ik een nieuwe modem had moeten krijgen! en dus weer 3 werkdagen wachten tot die gestuurd is. dus meer dan 1 week zonder internet, geen excuus, niets. weet iemand wat hier voor een vergoeding tegenover staat, wie dit al meer meerheeft meegemaakt?