Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ke
Kellebell - 28-04-2016 14:33:36
Geldzaken & Recht

Pakketje post NL

Een tijdje geleden heb ik iets retourgestuurd naar een antwoordnummer. helaas heb ik heb bewijsje weggegooid. een maand later kreeg ik alsnog een rekening binnen en ik snapt er niks van. contact opgenomen met het bedrijf en het bedrijf beweert niks te hebben ontvangen. daarna heb ik contact opgenomen met post nl en die kunnen dus niks terug vinden, maar wat ze wel terug kon vinden was dat alles op die dag (de dag dat ik het pakketje heb verzonden) bezorgd was bij het desbetreffende bedrijf. nu willen ze hier dus een bewijs van, maar post nl kan dit niet geven. nu is het een tweestrijd en moet ik alsnog de rekening betalen aan het bedrijf. het bedrijf wilt me hierin niet tegemoed komen en ik moet dus het hele bedrag betalen. wat vinden jullie hiervan? is dit reeël of niet? ik vind dat het bedrijf op zijn minst het bedrag kan verminderen, omdat het niet enigszins mijn schuld is dat het pakketje er niet is....