Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
mariaboot - 29-04-2016 15:24:58
Computers & Telefonie

Volgens tele-2 kan ik niet opzeggen omdat mijn gegevens bij hun niet zichtbaar ?

Wij hadden 2 mobiels met 1 account waardoor alleen mijn man zijn gebruikgegevens kon zien op zijn telefoon en ik niet. gevraagd dit te splitsen er er 2 accounts van te maken dan. na vele tel. contacten hierover met ditverse toezeggingen scheen het mogelijk om het account te splitsen. helaas zijn mijn gegevens nog steeds niet zichtbaar, ook nu ook niet meer op de tel van mijn man,.
na wederom diverse contacten bleek het te komen door de overgang van de systemen. het gaat pas lukken als ook op mijn mobiel het s4 systeem van toepassing is en dat kan nog wel even duren. 
ik ben het hele gedoe zat en besluit over te stappen naar een andere provider dus ik bel tele-2 met de vraag met ingang van welke datum ik op kan zeggen. zij gaven mij als antwoord dat ik niet op kan zeggen omdat ik in hun systeem nog niet zichtbaar ben. ook dat kan pas als het nieuwe systeem ook op mijn mobiel werkt.
ik vind dit een hele vreemde gang van zaken en heb meteen hierover een schriftelijke klacht ingediend. hierop heb ik nog geen antwoord ontvangen.