Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ie
iescs - 17-05-2016 14:06:33
Winkels & Webshops

Product 2 keer ontvangen

Een maand geleden heb ik een product 1 keer besteld en betaald, maar 2 keer ontvangen.
sindsdien heb ik al 3 keer contact proberen op te nemen met de webshop via hun contact formulier op de website, maar tot nu toe nog geen reactie ontvangen. in deze berichten vertel ik dat ik het 2e product graag wil terugsturen, maar (omdat het heel erg groot is) ik graag zou willen dat ze het bij mij thuis op komen halen. ik heb zelf geen auto thuis, en het is te groot om mee te nemen op de fiets naar een postkantoor.

hoe lang/vaak moet ik doorgaan met berichten sturen? zij zijn degene die de fout hebben gemaakt, maar blijkbaar nemen ze niet de moeite om mijn berichten te beantwoorden.