Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rz
rzoomer - 23-05-2016 18:23:45
Computers & Telefonie

Iphone 6 reparatiekosten extreem hoog

Ik heb vorige week mijn iphone 6 64 gb ingeleverd bij icentre hengelo voor reparatie van mijn koptelefoonuitgang. deze gaf veel ruis en kraakte erg. ik loop al een aantal weken met dit probleem en op dit moment verloopt mijn garantie bijna, vandaar dat ik toch maar naar het icentre ging.

hier is alles genoteerd.

vandaag kreeg ik een prijsopgave van harmony service centre b.v. welke de reparatie zou moeten uitvoeren. 
in deze prijsopgave wordt echter gesproken over een gebogen iphone waardoor de garantie zou zijn vervallen. echter weet ik 100% zeker dat het toestel nog niet gebogen was bij het inleveren bij icentre aangezien ik enorm zuinig ben op mijn toestel van ruim €800,-, ook staat er op het afgiftebewijs niets gemeld over enige vorm van buiging. 
goed hoe dan ook worden mij nu 3 opties geboden:
- ongerepareerd retour €35
- toestel afstaan aan icentre
- repareren €403

nu is deze prijs natuurlijk absurt hoog. en ook kan ik hem niet gratis terug krijgen, ik ben dus hoe dan ook geld kwijt.

ik heb hierop harmony gebeld en gevraagt om uitleg, hier zeiden ze dat ik de mail moest beantwoorden dat ze er dan mee bezig zouden gaan. dit heb ik gedaan maar ik heb er een hard hoofd in dat dit netjes opgelost gaat worden. 

een erg rare gang van zaken allemaal. wat kan ik doen om alsnog mijn gelijk te krijgen?