Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
chesed00 - 26-05-2016 14:49:55
Geldzaken & Recht

Vodafone

Ik heb vodafone thuis internet/bellen/tv
ik ben zeer ontevreden.. er is al twee weken een storing waardoor mijn telefoon niet naar behoren werkt, en ik klanten mis loop.
mijn internet is onstabiel in we moeten iedere keer opnieuw opstarten.
mijn tv programma's worden vaak opgenomen in mozaiek beeld.. ook gebeurt dit als we tv kijken dan moet de stroom eraf even wachten en kunnen we verder kijken met ons programma.
boven in het kantoor kunnen wij niet werken omdat we dan te ver bij de router vandaan zitten.. de muis gaat alle kanten op.. als antwoord krijg ik een link naar een website om problemen op te lossen.. wat niet werkt.
dus heb ik gevraagd het contract te beeindigen zonder afkoopsom.. dit kan niet omdat ik tot januari nog aan ze vast zit. maar ik vind als ze niet leveren wat ze beloven dat ik het contract mag verbreken.
mvg chesed