Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ge
Gerritwijers - 27-05-2016 08:04:30
Computers & Telefonie

Ziggo

Geachte mevrouw/mijnheer,

voor 3 maanden geleden heb ik een ziggo abonnemnet afgesloten. tijdens het afsluiten heb ik ziggo erop gewezen dat er geen invoerkabel aanwezig is.
antwoord: geen probleem , komt goed.
tuurlijk komt het goed, als je maar €3000 op tafel legt om de invoerkabel te laten aanleggen.
vraag: iets verkopen wat er niet is en dan mij nog opzadelen met de aanlegkosten, lijkt mij niet reeel.
wat kan ik hier tegen doen.

met vriendelijke groet, 

gerrit wijers