Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Yl
Yllek85 - 26-06-2016 20:11:23
Geldzaken & Recht

Conflict marktplaats (koper zegt dat product defect is)

vorige week heb ik via marktplaats een sony psp verkocht. van te voren uitgebreid getest zodat ik zeker wist dat deze goed werkte.


nu heeft de koper het product ontvangen en zegt dat het beeld niet goed is. foto gestuurd en het beeld lijkt wazig.


 


dit defect was voor verzending niet aanwezig. de psp is verzonden in zijn beschermhoes, gerold in noppenfolie en vervolgens verpakt in een plastic tas. de rest van de doos is opgevuld met proppen krantenpapier.
nu wil de koper zijn geld terug en ik ben op zich wel bereid om iets te vergoeden. maar ik krijg een defect en onverkoopbaar product terug.



wat informatie zoekende op internet vind ik ook dat de koper bijvoorbeeld een onderzoeksplicht heeft.

graag zou ik wat reacties ontvangen over hoe te handelen.