Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jacqueline345 - 12-07-2016 21:32:18
Geldzaken & Recht

Shurguard stort mijn betaling terug om later meer geld te kunnen vragen

Ik ben door een verhuizing die wat langer is gaan duren terecht gekomen bij een nood oplossing huren bij shurguard in alexandrium.
na enke maanden begin het steeds minder soepel te lopen .
door de verhuizing liepen mijn inkomsten wat vertraging op en heb ik ze dat ook aangegeven .
gewoon bellen wanneer een probleem zich voordoet ...nou mevr moet voor de 13e betaald hebben...(maarja achteraf is dat  aan de telefoon afgesproken en niet schriftelijk.
later krijg ik ineens verhogingen terwijl het voor deze datum betaald is.
later betaal ik een keer via een betaal funtie in mijn mailbox via (ideal)
ik ben zelf een startende ondernemer met ook een ideal.
ik boek de bedrag naar het nummer wat ook eens gebruikt is voor de ideal-die het bedrijf als rekening nummer gebruikt(van shurguard).
wordt het terug geboekt ..not provited staat er op ...
ik bel met shurguard over een boeking die terug geboekt word.
krijg ik snel een mail van shurguard met niet een bedrag van 75,- te betalen maar van 95,- euro omdat de datum door die terugboeking ik de verhoging moet betalen omdat ik te laat betaal.
kort om ik weet wat errorcodes van ideal zijn en die staat niet aangegeven...
nieuwste vorm om extra geld te verdienen en klanten te treiteren..

dus als ik geld boek..wordt het terug gestort om te rekken voor extra 20 euro..in de tijd dat ik ermee bezig ben.is de toegang tot mijn spullen ontzecht..mijn pincode voor mijn opslag is geblokeerd...en kan ik dus ook niet bij mijn spullen...
kortom ik betaal nu tot 2x toe 95 ,- euro en ben in geen maanden bij mijn spullen geweest in mijn opslag..
ik wilde aangifte doen en ben ik op het bureau geweest..maar deze vrouw is niet zo handig met ideal functie en kan het dus ook niet helemaal snappen.
en weigerd mijn aangifte in behandeling te nemen .
ik denk tijd voor kassa en kijken wat deze voor mij kan betekenen.

 mijn vraag ...hebben ze het recht om mij de toegang te ontzeggen  tot mijn spullen?
terwijl ze zelf terug boeken?
of wordt het langsgaan met meneer de politie agent?
iemand een idee???
ik loop nu wel 75,- achter door de terug storting en is er een andere rekening van mijn bank met dat geld afgeschreven.