Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ed
ed zeevaart - 19-07-2016 17:56:14
Auto & Vervoer

wrapfolie.nl

Wrapfolie.nl

eind mei wrapfolie besteld bij wrapfolie.nl, enkele dagen later folie geleverd gekregen echter niet die wat ik besteld had. ik had 5d carbon besteld en kreeg glanzend zwart geleverd. ik heb telefonisch contact gehad en diverse malen een mail gestuurd met de vraag de juiste folie te sturen, echter mijn carbon folie heb ik nog altijd niet gekregen (tis nu half juli).
tijdens telefonisch contact werd me eerst enkele malen gevraagd of ik wel zeker wist dat ik de verkeerde folie had, waarop ik antwoorde: ja meneer glanzend zwart en geen carbon....vervolgens kreeg ik als antwoord: ja maar carbon is ook zwart, mijn antwoord: dit is echt geen carbon maar gewoon gladde zwarte glanzende folie....antwoord van hun: carbon is ook glad en zwart.....mijn antwoord: dit is gewoon effen folie, echt geen carbon hoor!! weet u het zeker? mijn antwoord: ja hoor , ik heb u een foto via de mail gestuurd....hun antwoord: de man van de computer is er vandaag niet dus ik kan niet kijken in de mail, stuur de afbeelding even via de website....dat ging dus helemaal niet, totaal geen mogelijkheid om een afbeelding te sturen...hierna werd mij gezegd dat ik de verkeerde folie maar op eigen kosten terug moest sturen (7,50 euro verzendkosten), ik heb echter aangegeven dat de fout bij hun lag en niet bij mij waarop de meneer aan de telefoon zei: is niet mijn fout maar van de inpakafdeling. hij bleef bij zijn standpunt, maar ik ga niet opnieuw 7,50 euro betalen voor een fout van hun kant.
kunnen ze dit gewoon eisen? is dit normaal? zijn ze niet verplicht om gewoon de juiste folie te leveren?

zie foto: links de folie die ik gekregen heb en rechts de folie die ik had moeten krijgen maar nog altijd niet heb!!