Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ol
Olifantie - 20-07-2016 14:26:10
Auto & Vervoer

Ov chipkaart niet ontvangen en ov bedrijf weigert nieuwe te sturen

Op 31 maart 2016 een persoonlijke ov kaart aangevraagd voor mijn zoon. deze hebben wij nooit ontvangen. vandaag, 20-07-2016, gebeld en nu willen ze weer 11 euro zien want zij beweren dat hij op 1 april is opgestuurd en dat ik te laat ben met bellen. het is niet heel raar dat we het vergeten zijn want mijn schoonmoeder is begin maart overleden en door alle rouw en drukte die hier bij komt kijken zijn we die hele ov kaart vergeten. nu willen ze mijn zoon dus wederom laten betalen terwijl de eerste ov kaart niet eens is aangekomen. wat kan mijn zoon doen zodat hij toch zijn ov kaart krijgt? alvast bedankt voor u antwoord.