Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mi
Mirjam22 - 20-07-2016 14:27:23
Computers & Telefonie

Vodafone thuis

hoe kan ik geld terugclaimen voor de aansluiten van het vodafone thuis pakket?
ik ben opgelicht/vals voorgelicht toen ik een vodafone thuis 3-in-1 pakket kocht. ik heb extra betaald voor 4 televisies. aansluiten/installatie was vrijwel gratis en moeiteloos.
vervolgens bleek dat er 4 kabels voor de televisies moesten komen (glasvezel). na overleg met guidion (de installateur) zouden deze 4 kabels getrokken worden en moest ik rekenen op +/- 100 euro. tijdens de installatie bleek dit allemaal niet te kunnen en werden er allerlei kastjes en toestanden geinstalleerd. 2 dagen later kregen we een rekening van 594 euro!
als ik vooraf de keus had gehad, dan was ik uiteraard nooit overgestapt. na 2 weken, >15 telefoontjes, 200 minuten, 3 officiele klachten, ben ik eindelijk teruggebeld door vodafone. ze kunnen niks voor me betekenen. het feit dat mijn man de rekening betaald heeft, betekend dat we akkoord zijn gegaan.


 


ik houd vodafone verantwoordelijk dat ze mij totaal niet hebben voorgelicht over extra kosten. ik wil een tegemoetkoming van vodafone.
welke stappen kan ik nu het beste nemen? wie kan me helpen?