Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

le
lesley38 - 21-07-2016 17:38:47
Winkels & Webshops

Bol.com

Heb een product besteld bij bol.com wat geleverd werd door centralpoint. het product wat we kochten beviel ons niet en gevraagd aan bol.com hoe we t konden retourneren. ze vertelden ons als we geen orginele doos hadden het in een andere doos verstuurd kon worden zo gezegd zo gedaan. tot we een email kregen van bol.com dat centralpoint ons product niet wou aannemen omdat het beschadigd was. we hadden het netjes en stevig in een doos gedaan en wat er gebeurt is van postnl naar hun heb ik geen idee van. 2 weken bezig geweest om me geld terug te krijgen en tot heden nog niks. enigste wat centralpoint zij was als je accoord geeft sturen we t artikel terug anders niet. met anderen woorden dan was ik me geld en product kwijt. zowel bol.com en centralpoint vertikken het ons tegemoet te komen met een voorstel. centralpoint had ons nog gebeld vandaag nadat ik deze klacht ook op een andere site heb geplaatst en ze dwongen ons om te zeggen dat het onze schuld was dan zouden ze verder praten toen ik dit weigerde zij die man dan stoppen we de opnames en hangen we op. wat nu?