Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mm
mm_marion - 22-07-2016 14:19:05
Computers & Telefonie

Fair use policy Tele2

Mijn zoon had een mobiel telefoon abonnement bij tele2 met 3gb internet. als hij deze 3g had verbruikt werd de internet snelheid verlaagd. in juni 2016 zou het contract aflopen en op 11 maart heeft mijn zoon het contract met 2 jaar verlengd en een nieuwe telefoon uitgezocht. op 16 maart, toen het oude contract nog liep, heeft tele2 de fair use policy gewijzigd, voor mobiel internet geldt nu "op is op", internet wordt dus gestopt als de bundel verbruikt is en je kunt niet meer met verlaagde snelheid internetten. mijn zoon in hiervan niet op de hoogte gesteld en nu zijn nieuwe abonnement in is gegaan kan hij dus niet meer internetten als de bundel op is. tele2 zegt hier niets aan te kunnen doen en verwijst naar de phonehouse, waar de telefoon gekocht is en waar hij volgens tele2 niet goed voorgelicht is. de phonehouse verwijst weer naar tele2, omdat de telefoon gekocht is op 11 maart en tele2 op 16 maart met deze fair use policy kwam.

mijn zoon wil gewoon kunnen internetten, als hij af en toe over de bundel heen gaat en de snelheid wordt verlaagd is dat voor hem geen probleem. maar dit is nu niet meer mogelijk, hij zit nu voor 2 jaar vast aan een abonnement wat hij op deze manier helemaal niet wil. tele2 geeft aan dat hij dan maar extra internet moet kopen als hij meer wil verbruiken, maar dat is voor ons geen optie. wat kunnen wij hier nu aan doen?