Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

He
Heijnus - 25-07-2016 13:02:56
Garantie & Verzekeringen

Garantie montage airco

beste lezers van het kassa forum,

de volgende situatie speelt zich af:

op 25 juni 2015 heeft een gerenomeerd bedrijf een airco in mijn woning gemonteerd. in 2016 op 7 juni lekte de airco (in de woning). door drukte is dit niet direct gemeld bij het bedrijf die ze gemonteerd heeft. op 18 juli 2016 hebben nogmaals getest of het probleem zich opgelost had (misschien zat er iets in de afvoer slang wat er nu uit was). echter bleek het probleem nog niet opgelost.

we hebben die dag gelijk contact opgenomen met het bedrijf. uiteraard meldt het bedrijf dat dit buiten het jaar garantie valt. mijn reactie was dat er op 7 juni ook een lekkage was (dit is aan te tonen). nu wil het bedrijf de datum van melding aanhouden zodat ze er wederom iets aan kunnen verdienen.

weet iemand of wij of het bedrijf in zijn gelijk staat? 
alvast bedankt voor het meedenken.