Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

iz
izw70 - 17-08-2016 21:21:24
Garantie & Verzekeringen

Vlek in nieuw dekbedovertrek en mag niet ruilen bij Leen Bakker?!

Ik heb een delbedovertrek bij leen bakker gekocht en zoals ik altijd doet, eerst gewassen voordat ik hem op bed doet. na het wassen zag ik er 'n vlek opzitten en ben er dus mee terug gegaan naar de winkel. er werd mij verteld dat hij niet geruild mocht worden omdat hij gewassen was en hun hem nu dus niet meer kunnen verkopen. volgens mij is het toch heel normaal als iets in de fabriek niet goed is gegaan, in dit geval 'n vlek, dat je dat om kan en mag ruilen.....heet zoiets niet service/garantie? ik heb de klanten"service" van leen bakker gebeld, maar kreeg ook daat te horen dat dit hun beleid is. kan dit zomaar???