Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jolanda bakx - 22-08-2016 11:16:41
Voeding & Gezondheid

Allround vitality

Ik ben een keer opgebeld of ik een proef pakketje vitaminen wilde proberen voor een bepaald bedrag ik heb daar mee ingestemd en voor betaald dan kom ik er achter dat de pillen toch niet werken en dat ik extra vitamines bij moet nemen dus kom ik duurder uit ik krijg een pakketje binnen voor 3maanden aan pillen ik heb die terug gestuurd met een briefje erbij dat ik wenst dat ze geen vitamines meer moeten sturen krijg ik een brief van het bedrijf maar nu komt het nu blijkt dat ik er voor 1 jaar vast zit maar bij mij weten heb ik daar niet voor getekend de mevr zegt dat ik in een band opname ja heb gezegt maar daar sta mij niks van bekend ik heb wel destijds aan de vrouw gevraagd aan de telefoon dat ik op iedere moment er mee kan stoppen als ik er niet tevreden over bent haar antwoord was toen ja toen ik belde was op 4-8-2016 ik moet nog steeds de band opname krijgen het is nu 22-8-2016 nog steeds niks ontvangen krijg ik een brief binnen op 8-8-2016 (wij zijn op vakantie gegaan op7-8-2016 t/m 21-8-2016) dat het naar de deurwaarde gaat maar ik heb de pillen niet en het gekste is dat de factuurdatum niet klopt staat 18-7-2016 en heb het pakketje pas 25-7-2016 ontvangen en 30-7-2016 retour gestuurd ik ga het bedrijf ook niet meer bellen ze zijn niet klantvriendelijk mijn vraag is hoe kan ik dit het beste oplossen