Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

br
bregje lacourt - 23-08-2016 16:21:02
Geldzaken & Recht

Ik wil graag een vergoeding van KPN

Door een aanvraag voor internet van de onderbuurvrouw op de zelfde aansluiting heeft kpn tot twee keer toe mijn abonnement bij tele 2 stopgezet zonder toestemming.
1e  keer op 22 juni wat  kon worden voorkomen door mijn abonnement te verlengen. 23 juni had ik  weer internet.
de 2e keer was op 18 juli. mijn abonnement was volledig verdwenen waardoor er een nieuwe moest worden aangevraagd en dat duurde tot 1 aug. echter had ik 1 aug geen signaal en moest ik wachten tot kpn langs kwam op 6 aug om het alsnog te laten werken. kpn mag dit zonder toestemming maar wat kpn niet mag is mijn abonnement stopzetten zonder mijn toestemming.
23 dagen zonder internet is te lang.
 
 
omdat ik thuis werk als docent ben ik inkomsten misgelopen, 1170,70 op basis van 20 lessen van  een uur a 54,45 euro en 2 keer 45 minuten a 40,85.
dan heb ik nog niet de belkosten meegerekend van het eindeloos heen en weer bellen  met  tele 2 en vodafone
ik heb via tele 2 een klacht moeten indienen omdat kpn zelf er niet op reageert wanneer je geen klant bent van kpn zelf.
dit had helaas geen zin. ik wil  dat kpn dit bedrag gaat vergoeden.