Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

MV
MVP19 - 24-08-2016 19:02:21
Vakantie & Reizen

Wat zijn mijn rechten?

Verhaal:
afgelopen maandag zou ik met vier vriendinnen vanuit barcelona naar eindhoven vliegen. we hebben geboekt met vliegtickets.nl en vlogen terug met vueling. bij aankomst om het vliegveld werd ons verteld dat de vlucht een dag eerder is vertrokken terwijl op onze tickets toch echt maandag 22 augustus stond. ook op het online account op vliegtickets.nl stond nog steeds dezelfde datum en tijd. vliegtickets.nl beweert de hoofdboeker een e-mail te hebben gestuurd met daarin de wijziging. echter heeft zij deze nooit ontvangen. verder hebben ze een ' bewijs ' dat ze deze destijds wel gestuurd hebben maar de hoofdboeker heeft deze absoluut niet gekregen. zij zeggen dat deze e-mail leidend is en niet het online account. bovendien kregen we dinsdag een e-mail: welkom thuis! deze krijg je normaal gesproken een dag erna dus het verhaal klopt van geen kant. uiteindelijk veel kosten gemaakt door dit geintje: e 400,- p.p. voor een nieuw ticket, extra kosten i.v.m. vliegen op schiphol i.p.v. eindhoven. 

verder hebben ze misleidende algemene voorwaarden waarin ze aangeven dat je zelf aansprakelijk bent, wat er ook gebeurd. bij wijze van hadden wij zelf moeten bellen naar vueling of de vlucht nog wel ging. 

mijn vraag is: hoe sterk staan wij in dit verhaal?