Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fa
farahzijden - 27-08-2016 14:43:42
Elektronica & TV

Verpakking open stofzuiger Dyson bij mediamarkt

Beste allen,
ik heb een hele dure stofzuiger dyson v6 gekocht bij mediamarkt in de winkel arena. alleen had ik ook een miele per ongeluk in de winkel met mijn mobile online besteld. ik ben meteen naar de verkoper gegaan, alleen kon hij die online aankoop ter plekke niet meer tegenhouden, ik kon het online ook nergens annuleren. ik moest de 'doos' niet aannemen bij aflevering (de volgende dag). nu was ik die dag niet thuis, dus het pakket is wel afgeleverd. de reeds gekochte dyson v6 absolute uit de winkel, heb ik thuis uitgepakt om te kijken of hij het deed. ik was er toch niet tevreden over, want zuigkracht niet zoals ik had verwacht. niet krachtig genoeg. die miele die ik de volgende dag had ontvangen,was wel top. erg krachtig.
ik die dyson v6 weer snel ingepakt en compleet teruggebracht binnen 14 dagen. maar mediamarkt wilt het niet meer retour nemen, wegens hygiene.
en de doos was open en hij was 'gebruikt', nou ja gebruikt, even aangezet om te testen. op de bon staat dat je retour mag brengen mits ongeopend. tsja, hoe kan je dan testen of je produkt naar je verwachtingen voldoet? in dit geval vind ik zowel de zuigkracht en de duur (slechts 8 minuten op turbostand) en 20 min op gewone stand niet naar tevredenheid.
wat moet ik nu doen? mediamarkt arena wilt niets doen. ik zit nu met 2 stofzuigers van mediamarkt, gewoon doodzonde. en 700 euro lichter.