Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ee
Eefje Bouweriks - 27-08-2016 20:13:01
Elektronica & TV

Canal digitaal

we hebben bij canal digitaal een recreatie schotel gekocht met bijbehorend abonnement. na installatie bleek dat het kastje de schotel niet te herkent. na een aantal telefoontjes en oplossingen die niet werkten hebben we de schotel retour gezonden met het ongetekende contract. ondanks diverse toezeggingen hebben we tot op heden het geld nog niet retourgestort gekregen. wie heeft hier nog meer ervaring mee.