Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

re
remcojansen - 30-08-2016 11:29:15
Elektronica & TV

Retour van smartwatch

Vorige week woensdag heb ik een nieuwe smartwatch met gps (vivosmart hr+) besteld bij futurumshop.nl. deze heb ik de watch een aantal dragen gedragen en deze bevalt niet goed. tijdens het werk en het slapen heb ik er last van.

nu weigert de webshop mijn retour omdat ik het product heb gedragen en het dus gebruikersporen bevat. mag de webshop dit wettelijk doen of moeten ze de retour accepteren. 

reactie webshop

bedankt voor uw reactie. tot onze spijt kunnen wij de garmin vivosmart niet retour nemen, omdat deze gedragen is en dus gebruikerssporen bevat. als u niet tevreden bent, dan kunt u wellicht proberen deze door te verkopen.