Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
dijawi - 13-09-2016 08:37:42
Winkels & Webshops

In aug. bij Neckermann kleding besteld, tot 2 bericht dat het is afgeleverd,

In aug. 2016 bij neckermann kleding besteld, 2 x bericht dat het is afgestuurd maar niks ontvangen.
gebeld. afd. inkoop niet bereikbaar, maar ik stuur mail en u krijgt bericht.
gebeurt niks.
div. keren gebeld, gemaild. maar 0,0% dat je wat wijzer wordt.
tenslotte de toeleverancier gemaild, ligt klaar voor verzending maar neckermann betaald niet dus wij sturen niets af.
toeleverancier, annuleert mijn bestelling. dus ik zou mijn geld terug krijgen. ondertussen 6 weken verder.
en nog heb ik geen geld ontvangen. op mails reageren ze niet. klantenservice is 1 persoon. en doet niks behalve alles afschermen. waar kan ik terecht om mijn geld terug te krijgen.