Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Pa
Patrick1970 - 21-09-2016 18:22:33
Auto & Vervoer

Onbeschoft gedrag telefoniste DPD

Voor mijn werk worden er regelmatig pakketten bezorgt op mijn privé adres.
nu wil het geval dat er door een klant een pakket is verstuurd via 
(d)omme (p)akket (d)ienst.
op zich denk je ok dat kan ,echter ze kwamen op een moment aan de deur dat er net even niemand thuis is.
geen probleem dacht ik en belde naar de dpd , ik kreeg een telefoniste aan de draad en die zei tegen me dat ik met het 14 cijferige nummer zo kon kijken wanneer het weer aangeboden zou worden.
nou zei ik dat zou mooi zijn, maar ik heb alleen maar 2 briefjes van uw bezorger gekregen met daarop iets gekrabbeld ,wat totaal niet te lezen is,
leek wel chinees!!
geen probleem zei ze en vroeg wat mijn postcode was, deze gegeven en ze zei het word morgen nog een keer opnieuw aangeboden.
ik was tevreden op dat moment,echter vandaag is de hele dag hier iemand aanwezig geweest om het pakket in ontvangst te nemen.
maar al wat er bezorgt werd was helemaal niets!!!!!
weer gebeld naar dpd.
nu zei de telefoniste ik kan hier niets mee en het pakket ligt bij parts.nl
ik zeg dat is mooi ...geregeld je wilt iets laten bezorgen ,maar je moet het zelf ophalen.
mijn vrouw naar parts.nl daar aangekomen bleek het daar ook niet te liggen en nu???

zelfs de eigenaar van de onderdelenshop vond het raar, dat er niets bij hem lag.
wat hij nog veel vreemder vond ,was dat de bezorger het formulier onvolledig ingevuld door de bus heeft gedaan ,er zou op zijn minst een track/trace nummer ingevuld moeten zijn.