Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

SD
SD1 - 22-09-2016 15:09:58
Computers & Telefonie

KPN verzuimd informatie en is nu heel star

Ik heb een kpn abbonnement voor tv internet en telefoon, regelmatig wordt ik door kpn gebeld of ik toch niet misschien ook een mobiel abbonnement wil hebben ivm met de korting op de rest van de tv abbonnementten, helaas ben ik daarin getrapt in de mooie praatjes, ik heb een sim only voor mijn zoon van 13 afgesloten omdat hij naar de middelbare school gaat, helaas hebben ze er niet bij verteld dat er € 20.00 aansluitkosten bij horen en dat je de maand van afsluiting en de maand erop direct moet betalen zodat de eerste rekening niet € 20.00 maar € 60.00 is tevens hebben ze hem voor twee jaar afgesloten dus ik zit er tot 2018 aan vast ook dat is telefonisch niet gezegd, nu wilde mijn zoon eigenlijk ook een nieuwe telefoon helaas is dit abbonnement niet te wijzigen van een sim only naar een abbonnement met mobiel, ik kan heb evt oversluiten maar dan moet ik een afkoopsom betalen van € 440.12 is dit nog van deze tijd? ik had 14 dagen bedenkt tijd dat is wettelijk, maar de haken en ogen komen dus pas na 6 weken, er valt ook niks te regelen met de kpn
heeft iemand een idee wat ik toch zou kunnen doen?