Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ed
edbeelen - 26-09-2016 13:30:28
Auto & Vervoer

Telefonisch ja gezegd

Wij hebben op zaterdag een proefrit gemaakt en gekeken wat voor inruilprijs wij zouden krijgen voor onze oude smart bij een bovag autobedrijf.
na de proefrit hebben wij bedenktijd gevraagd en zouden de verkoper maandag bellen. ik heb hem maandag gebeld dat we de auto zouden nemen maar hebben geen koopcontract getekend en afgesproken dat ik nog zou laten weten wanneer we de auto zouden komen halen. in de tussentijd zagen we de volgende dagen veel interessantere auto te koop en hebben de verkoper van de eerste deal gebeld dat de koop niet door zou gaan. we hebben nadat we de deal hadden gemaakt ook geen leveringsvoorwaarden opgestuurd gekregen en is ook niet besproken tijdens het gesprek. bovendien waren we het over de inruilwaarden van de smart nog niet eens. hij vertelde aan de telefoon dat de prijs afhankelijk was van hoe de smart eruit zag. mocht hij afwijken van de prijs dat hij eerst geboden had was de deal van onze kant niet doorgegaan. wat zijn mijn rechten en plichten in deze?