Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

XD
XDeniZe - 27-09-2016 15:52:16
Computers & Telefonie

Mobiel abbonement Tele2 werkt niet

Ik heb sinds 18 augustus een nieuw abbonement bij tele2. helaas kunnen ze mijn simkaart niet activeren. dit zou dan eigenlijk gebeuren op 2 september. dit is dus niet gebeurt en na veel klagen kreeg ik te horen dat het maximaal 15 werkdagen zou duren. inmiddels ben ik nu 18 werkdagen aan het wachten en word gewoon niet geholpen! ze kunnen niks voor me doen! maar ik kan het ook niet afzeggen omdat ze met mijn nummer bezig zijn. ik sta dus machteloos en wil geholpen worden! ik ben dus bijna een maand lang niet bereikbaar. ik kan niet bellen, smsen of internetten. maar anderen kunnen mij ook niet bereiken. ik wil weten wat mijn rechten hierin zijn.