XD
door XDeniZe Sep 27, 2016 om 15:52
Computers & telefonie

Mobiel abbonement Tele2 werkt niet

Ik heb sinds 18 augustus een nieuw abbonement bij tele2. Helaas kunnen ze mijn simkaart niet activeren. Dit zou dan eigenlijk gebeuren op 2 september. Dit is dus niet gebeurt en na veel klagen kreeg ik te horen dat het maximaal 15 werkdagen zou duren. Inmiddels ben ik nu 18 werkdagen aan het wachten en word gewoon niet geholpen! Ze kunnen niks voor me doen! Maar ik kan het ook niet afzeggen omdat ze met mijn nummer bezig zijn. Ik sta dus machteloos en wil geholpen worden! Ik ben dus bijna een maand lang niet bereikbaar. Ik kan niet bellen, smsen of internetten. Maar anderen kunnen mij ook niet bereiken. Ik wil weten wat mijn rechten hierin zijn.

504 4 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Sep 27, 2016 om 16:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar werkt uw oude sim dan niet meer?

XD
door XDeniZe Sep 28, 2016 om 20:36
Antwoorden / 1 Vragen

nee, dat komt omdat mijn nummer is overgenomen. mijn oude simkaart is nutteloos

marita5
door marita5 - Sep 27, 2016 om 16:37
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Xdenize ,

Stuur Tele 2 een brief / mail met vermelding aanmaning tot nakoming overeenkomst , klik op de rode regel ( zie ook de voorbeeldbrieven ) .

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 27, 2016 om 16:41
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Tip: koop een dual-sim telefoon, dan voorkom je dit soort problemen c.q. hoef je je minder druk over te maken.

aurora1
door aurora1 - Sep 27, 2016 om 19:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U wilt?