Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rj
rj2011 - 28-09-2016 17:03:01
Winkels & Webshops

Kan de juwelier dit doen?

Wij hebben een horloge gekocht van danish design,waarvan de band strak in de kast is gemonteerd en dus snel slijt bij het om-en afdoen,ik heb inmiddels binnen ruim anderhalf jaar 3 bandjes versleten van €30.- pst. de juwelier erkent dit probleem niet,verschuilt zich achter de leverancier en geeft ook geen oplossingen,ik moet steeds een nieuw bandje bestellen als het weer zover is..nu is de wijzerplaat ook iets verschoven waardoor de streepjes niet meer recht onder en boven staan,wederom hier krijg ik ook geen service van de juwelier,want die beweert dat ik een enorme klap heb gemaakt met het horloge...?? ik vind het lastig om hem duidelijk te maken dat het probleem 'bandje' niet aan mij maar an de manier van montage ligt,en over de wijzerplaat,ik kan niet aantonen dat ik echt geen klap heb gemaakt met mijn horloge! het is over en weer alleen maar kommer en kwel,en ondertussen zijn we nu ruim een maand verder...mijn man is langs geweest om erover te praten en te onderhandelen,maar komt thuis met een zakje waarin alleen mijn wijzerplaat nog inzit en €30.- voor een nieuwe bandje?? ik snap het niet meer..juwelier erkent het probleem niet,maar geeft wel vergoeding voor een bandje,maar leiver niet bij hun bestellen?? dit hebben wij niet geaccepteerd,en na dit kwam een voorstel voor een nieuw horloge maar dan wel €55.- bijbetalen, hierin konden we ons iets beter in vinden,om maar van het gezeur af te zijn..alleen een paar dagen later belt de eigenaar zelf op met de mededeling dat dit niet doorgaat omdat de collega het verkeerd begrepen heeft...??? nu is hun laatste voorstel om een nieuwe te komen ophalen met een bijbetaling van €85.- (!!!) ook dit accepteren wij niet...ik moet er wel bij zeggen dat er 2 andere juweliers zijn die wel met dit probleem te maken hebben gehad en aangeven dat het probleem met het bandje simpel te verhelpen is,alleen wil juwelier otse dit niet doen...